Det pirra änna till lite i plånboken

IDag blev det stan efter skolan , kände änna hur det pirrade till att pengarna bara ville försvinna från mig! men man kan ju inte undgå att köpa på sig saker när man går med Daniella , rebecka och angelica i stan , dem bara gör så hela kroppen inte kan säga nej till sakerna dem tar fram , nee då får jag faktiskt skylla mig själv tycker ja , men ja tyckte att ja fick unna mig själv lite shopping idag så det blev , två linnen och ett par skor .. mycket nöjd med mina inköp :D. hann inte komma hem försen syrran dra till kommentaren "får ja låna detta linnet på lördag" ,det tog inte lång tid fan hann inte ens dra upp linnet ur påsen försen johanna var där och bara sög till sig linnet , haha men det får man bjuda på hon är ju trots allt min älskade syster och allt som är mitt är hennes .. nästan<33

Kommentarer
Postat av: Carro

Tjena!! Nu har jag lagt till dig på min lista!!!

2009-04-23 @ 18:53:14
Postat av: Carrro

Nuu får du uppdatera ;)

2009-04-25 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0