Projektarbete

Idag vakna ja med inställningen med att jag verkligen bara ville springa tillbaka från bordet och lägga mig och mysa med mitt egna mysiga täcke ! , men icke sa nicke här var det dags att fixa sig till skolan för att på morgonen ha en 3&en halv timme lektion med bara sminkning MUMS , något att se framemot iaf.
Linjen jag går på kalas för Personlig stil & desing allt från manikyr till massage, ansiktsbehandlingar eller till och med personal shopper med massa mer  :)!,

Det vi skulle börja med idag var då att vi skulle skapa inspiration till att sminka en natursminkning , det kunde vara allt från att måla en orm på hela armen till att vara en hamster i hela anisketet eller bara göra några blommor.
Så man kan ju säga attJAG då hade inte dirket lite panik över detta jag som liksom har ZERO fantasi skall sitta och komma på vad jag skall måla helt själv i mitt ansikte och få inspiraton av naturen?? , nejnej inte riktigt min sak det där ! , men det gick till slut och blev bättre än väntat med känner att det behöver lite mera toutch i det hela. Examinationen går då ut på att vi skall måla oss själva och sedan då gå ut och ta en bild i naturen med själva sminkningen det återstår och se hur detta kommer bli..



Jag och angelica under sminkningen , som sagt inte helt perfekt än !

Kommentarer
Postat av: Carro

Nice blogg du har fått till nudå! :) Om du vill så kan vi länka på varandras sida ? :)

2009-04-22 @ 22:50:56
URL: http://dreamsofceejaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0