Trött efter denna dagen

God kväll allihopa , vill bara säga att just nu kan ja verkligen inte röra mig ur sängen . Sitter och funderar på hur ja skall komma upp imorgon bitti, pappa får väl hjälpa stackars mig upp!
Anledningen till dettta otroligt stora besvär är för ja har nu två dagar i rad tränat. I går hade ja en personlig tränare som skulle ge mit tips och trick på hur ja skulle kunna bygga upp min kropp i bättre skick!. det tycker ja ni alla kan prova på så man får veta vad men verkligen skall göra så man inte går till ett gym och bara slöar utan gör det man skall och som ger resultat. Idag har ja också tränat fotboll tränade med ett nytt lag i dag Kärra/klareberg mycket trevligt lag , troligvis blir det de laget ja börjar i så det är bara att skriva på papprena aå tillhör ja laget :D,

Idag gick också Jag och Rebecka min kära älskade klasskamrat , vi försökte hitta riktigt fynd och säg något vi inte klarar av så , såklart hittade vi vårat fynd. Vad det blir får man se imorgon :DSer också framemot morgondagen då vår älskade angeredsbörjare skall komma och hälsa på just de våran egna Anna Sunshine bloomros , namnet i just love så avunsjuk e ja på dig ;) , det skall bli kul att träffa henne och vad som händer imorgon återstår och se , kanske några smaskiga hemligheter eller detaljer komme rupp som ja kan smygskriva in här.  Nattti nattiii sov så gott vakna tort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0