lördag , tröttast i världen

Vaknade upp på lördagen ovanligt sent för att vara mig ! under dagen fixade jag och johanna några skaer som vi behövde här i vårat hus haha , sen var det för mig att börja fixa mig för att gå på restaurang och bio senare på kvällen med Angelica, ellinor & johanna.

Tanken var att vi skulle dra och käka på bryggeriet men smarta som vi är tänkte vi ju inte på att det var sverige matchen samma kväll och att alla matställen var redan fulla . men sist men inte minat hitta vi en liten resturanf som hette något med barone haha, Mycket gott och trevligt , sen blev det vidare på bio där vi sog The Ugly Truth, en film jag kan rekommendera om man gillar kärleksfilmer med ett nästan förstående slut!



jag hade ingen kamera denna dan så det blev att sno bilderna från angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0