Måndag & sjuk

Måndag, den värsta dagen som finns tycker jag. Ingenting kan inte bli riktigt bra denna dag.  Ont i halsen och väldigt väldigt trött är vad jag är just nu. så jag har krupit ner i min säng för att verklligen gotta till det och har precis sätt klart den 4 filmen med johan falk okej jag är lite smått beronde av dem filmerna men sånt får man ta i bland.

Det jag skall göra idag är att kolla ut lite kläder jag vill pappa skall köpa åt mig nu när han sticker till New york med farmor & min faster. Tänkte kolla lite på victoria secret hemsidan och lite annat smått och gott så jag har lite att gotta mig med idag iaf..kanske det är lite bra att vara sjuk ibland trots allt.



Mina älskade tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0