Resa till sommarn?

Jag är så sjuk uttråkad som man kan bli e detta typ mitt 5 inlägg i min blogg på mindre än en halvtimme och så mycket brukar jag inte ens skriva under en hel vecka haha lite mystiskt.

Men jag ligge här och funderar starkt på vart jag skulle vilja resa i sommar med kompisarna, jag känner mig så splittrad några har frågat om jag vill åka med dem , och några andra har också frågat men sånt löser sig alltid i slutet sen har även min syster frågat ifall jag vill åka med hon och hennes kompisar, I med att jag var i magaluf nu i sommras såvill jag npg pröva på ett annat ställe. cypern skulle jag jätte gärna vilja åka till men inte sålänge svininfluensan finna kvar där nere !!! och en annan grej jag iaf har bestämt är att det blir ingen resa sålänge den är 2 veckor, sista gången jag reste  1 vecka och dem som känner mig vet ju anledningen till det :@. några förslag på bra fest och solställen på sommaren ? :D

Men bara om någon månad har jag ju Thailand att se fram emot med familjen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0