All we do is mysamys hah <3

Nu har jag kommit in i den perioden när jag börjar bli väldigt trött på året , skolan har börjat och allt bara är en pina för en verkligen hela tiden. Det enda jag känner för att göra hela tiden är att bara ligga och mysa haha jag är en person som älskar och bara ligga och kolla på film och bädda ner mig under täcket som bara den. Jag har en sak jag måste säga den där jävla filmen Twilight eller vad den heter jag tror jag får samma jävla respons varje gång jag säger " nej jag har inte sätt den filmen " .. " vaaaa har du inte sätt den , hur kan du harregud den måste du ju bara se " . Jag fick nog minst 10 såna reaktioner idag när jag sa till tjejerna i klassen att jag fortfarande inte har sätt den. Så jag och amanda som också typ var den enda som inte sätt  filmen bestämde oss att vi får la gå och hyra den jädra filmen tillsammans någon dag då. så slipper man höra allas tjöt ;D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0