Ännu en dag

Jahaap nu kom jag precis hem efter att ha kollat på hur det fick med bellas hårändring hos frissan , jag själv tycker det blev mycket mycket fint.

I skolan idag hände det inte så mycket som vanlig, dagarna bara går och går utan att man får ngt gjort känns det som , men idag kan vi iaf stryka över fotograferingen i kalender. Jag fick se själva kortet och dem blev sååå hemska och det är klart man alltid säger "åh jag blev så ful" , men denna gången blev det faktiskt misslyckat .. aja skit samma det är ju typ bara 1000 elever som skall kolla i den så det spelar ju ingen roll :D.

Dagen idag var faktiskt riktigt rolig & skön .. eller jag har alltid kul när jag träffar mina babes så de var ju inget nytt . Om ett tag är det fotbolls träning som gäller , var inte så pepp på att träna idag men fick la ta mig själv i kragen och ändra på de !.    URSÄKTA VÅRA ALLVARLIGA BILDER :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0