Break it and you will make it ;D

Folket nu är jag hur trött som helst har äntligen fått duscha av mig all lera efter en väldigt jobbig fotbollstränig, men det känns så himla skönt nu efter man tränat då vill man bara ramla ihop i sängen och bara döö av sömnhet. Jag börjar känna mig lite som en träningsnarkoman nu för tiden även om folk alltid måste peppa mig för att få iväg mig på träningarna. 

Jag ville också bara lägga upp mina nya Tröja som jag köpte idag , riktigt söt faktiskt tycker jag :)<3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den?:)

2009-09-16 @ 16:04:08
Postat av: Josefine W;D

jag har köpt den på lindex :)

2009-09-16 @ 22:52:48
URL: http://josefinemartinawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0