girl you better think twice ;D

Nu är jag äntligen hemma igen , och vi fick hem mamma & pappa i säkert förvar. Även om dem bara var borta över helgen känns det som om dem har vart ifrån oss i en evighet. man tycker alltid att det skall bli så skönt att slippa sina föräldrar men för min egen del tycker jag bara det känns som en tomhet och inte ha dem i närheten. min familj betyder mest för mig :)<3
Och då vill jag också passa på att visa vad jag fick av mina kära föräldrar och glad är jag att min mamma och pappa hänger med i modet så man inte behöver leka glad , för detta blev jag verkligen glad över :D , tack mina älsklingar <3

Väskan kanske ser lite tråkigt ut , men är riktigt het in real life ;)
väskan kanske ser löite tråkig ut på bilden , men är riktig het i verkligheten :)

Här är dem andra sakerna , tummen upp för dem :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt snygga saker

2009-09-15 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0