Gosigt

När alla var mätta och belåtna blev det för mig att dra mig vidare till Edwin som bodde vid heden  , där jag skulle träffa Angelica , Johanna & Ellinor. Efter ett tag drog vi vidare till MCDONKEN , sen blev det hemfärd , då gick jag och träffa johanna, madde & Linus så gick vi till någon hamburgebar vid vasa man kunde nästan tro att det bran där inne så mycket det osa haha , näe dem fått i sig lite mat blev det äntligen hemfärd och jag fcik krypa in i min Goooaa säng

Pussss
                                                                           



Kommentarer
Postat av: Angelica Schärlin Tham

haha , du får fan sluta sno mina bilder :D .

2009-09-27 @ 22:06:54
URL: http://angelicascharlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0