If your'e happy , I'm happy

Gott folk jag sitter här och har klarat av ännu en skoldag, Började med bild som nog  ät det tråkigaste som finns men det har väldigt mycket med att jag är nog inte den bästa på att måla. Jag tror int edet finns någon som är direkt duktigt på att måla i min släkt, så det är ju faktiskt helt förstårligt! Sen blev det sminklektion när vi skulle sminka våra kära musikelever till abba , och jag kan säga som såhär jag har nog aldrig sätt en fulare sminkning än Scen smink man ser alldes grå ut i ansiktet på nära håll och då menar jag verkligen GRÅ !!! , men det är ju ingenting som kommer synas sen när dem väl ställer sig på scenen (Y)

Efter att ha klarat av denna skoldagen sitter jag nu här och väntar på min kära pappa som skall åka med mig och fixa en ny mobil efter att min andra har vart på lagning minst 3 gånger och har fortfarande inte funkat rätt efter det! , är det någon som kanske håller med om att sony ericsson mobilerna bara blir sämre och sämre. Hade jag fått välja egentligen hade jag nog kunnat hålla mig till min 3310 som man hade den funkade alltid i alla lägen, med vad händer då med alla musik och kamera och allt annant iett ?? .. neeaa det blir nog en ny sony ericsson trots allt ;D .

När mobilen är avklarad blir det direkt till gymmet för att köra passet Body combart med linnea , Då gör man olika övningar inom massa olika kampsporter , Skit roligt faktiskt det borde ni testa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0