Love you psykos <3

Jag hoppar ända tills onsdag för det har inte hänt särskilt mycket dem senaste dagarna mer än att jag har påbörjat min process att bli blond igen så nu e jag mer röd,brun,svart hahaha SNYGGT!!!.

Jag måste bara säga jag älskar verkligen mina nära klasskompisar, jag kan lova er att dem är hur jobbiga som helst, hur cpiga , omogna , dumma , korta , blonda , brunhåriga Verkligen allt möjligt men vet ni vad jag älskar alla ändå ni är precis som gullungar man kan inte sluta skratta åt er för ni alla gör verkligen min dag. Jag hade nog aldrig tyckt det hade vart kul att gå till skolan om jag inte hade haft alla er <3 . Vi alla är så olika och tycker så olika och gör så mycket olika saker men ändå håller vi ihop och har blivit hur tajta som helst och allt detta efter bara 1 år !! .   Här har vi bara ett exempel vi hade sminkning i 3 timmar idag och vad sarah och angelica gjorde på denna timman det kan ni ju se själva :)<3


Kommentarer
Postat av: Angelica Schärlin Tham

HAHAHHAA , FYFAN VA SNYGGT :O .

tror jag dör en snabbis.

2009-09-23 @ 21:20:35
URL: http://angelicascharlins.blogg.se/
Postat av: Sarah

MEN SÖT!

llove you fuckface! <3

2009-09-24 @ 16:05:25
URL: http://hagganochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0