means the most

jag vill bara lägga in det här inlägget som angelica skrivit på sin blogg, jag vill bara säga jag älskar dig och jag blev helt tagen av det du skrev. Det betyder enormt mycket när en kompis till en skriver ngt sånt här om en även om vi bar känt varandra ... 1 år?? . Jag kan inte annat än att säga allt det du skrivit till mig vill jag säga tillbaka till dig. Du har växit i mina ögon så enormt mycket

I love you baby (L)


Angelicas :

I love you , i love you , i love you , i love you , i love you.

Jag ville skriva några rader för en person som blivit en mycket nära vän & som betyder otroligt mycket för mig, för jag tror på dig hjärtat & det borde du också göra. Vi har känt varann i mer än ett år nu och det är ändå väldigt lite med tanke på hur nära vi kommit varann. Vi har sätt varann gråta, vi har sätt varann i dom mest lyckliga dar. Vi har sätt förändringar och framsteg, både till livet och utseendet, för damn va snygg du blivit baby ;) Med dina glittrande blåa ögon, ditt långa bruna hår & ditt smittsamma vackra leende lyser du upp din omgivning som en sol, för solen som lyser upp min dag det är vad du har blivit. Du får mig att bli glad när jag är ledsen, du visar att du finns där när jag behöver någon som mest & jag vet att du hjälper mig upp om jag skulle falla ner. Du är en äkta vän, någon som alla skulle behöva. Men något jag är rikigt stolt över är dina stora framsteg som du gjort under den tiden vi känt varann. Du är inte den person jag lärde känna i början. Du vet mycket väl vad jag menar & jag hoppas verkligen du inser det själv. Du kan göra så otroligt mycket med ditt liv, du har sånna möjligheter för du har blivit en sån otroligt bra person som skulle klara absolut allt. Var inte rädd för förändrningar för förändningar kan ibland vara till det bättre. Du är så mycket starkare än vad du tror, tror på dig själv. För jag tror på dig & finns alltid vid din sida.
Älskar dig Josefine wiberg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0