Sex on fire

 Idag har det redan hunnit bli söndag och det är just i det här läget jag funderar på vart helgen har tagit vägen. Denna helgen var ganska lugn och skön , fredag blev lite mer strulig. Började med att vi åkte hem till Allan för att fira honom och för att sedan dra ut . Jag hade mycket trevligt och roligt hos honom , det var mer senare mot kvällen när alkoholen börjar sätta sig på folket och så klart som alla andra helger kan ju inte denna helgen vara strulfri , men som alltid löste de sig såklart (Y) ,

Lördagen , blev till att ha hemmakväll med sebastian vi köpte massa godis och hyrde 3 filmer som sög ganska mycket det blir ju så om man låter killarna bestämma .. och det tog nog inte lång tid innan vi satte på filmen och jag somnade stenhårt brevid honom och fick sedan en chock av att vakna upp vid två och han var inte dirket helt vaken heller så det blev till att väcka honom för att släppa fötterna till sängen . 

Söndag , Mycket mysig fika med Gabriella & Linnea. Vi hade mycket och prata om så våra munnar gick i ett ! . Sen blev det dags för att dra hemåt och nu sitter jag och väntar på att jag och johanna skall åka och hämta mamma och pappa från flygplatsen för de har haft sån tur att få vart i Monaco i helgen !!


 
Gabriella, Linnea & jag på allans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0