that's hurts !

Nu fick jag äntligen en stund för mig att hinna skriva lite i min inte direkt uppdaterade blogg, bloggen har jag mest för jag kan tyckt att det är skönt att sitta och skriva lite ibland inte för jag skriver om intressanta saker eller massa djupa tankar. Utan mer allmänt bara !

Lite saker som jag har hunnit med under dessa dagarna.  I lördags var jag på liseberg med min älskade familj , kan man ha mer tur än att vi vann en stor Geisha stjärnvins MUMS ;D , Tyckte det var jätte roligt att vara där umgås lite med familjen. Det är ju inte så ofta det händer att man lägger ner så mycket tid på dem som man egentligen skulle ha gjort men men , liseberg för mig börjar nog bli lite uttjötat , klart det är kul att åka alla saker och sånt men då kan man ju också försöka räkna ut hur många gånger har man inte åkt dem innan som när man var yngre och köpte sånna där guldpass och hela sommarlovet beståd av att gå på liseberg. Alla dessa köer som 30 minuter för fucking kanonen som tar slut efter 2 sekunder igen .. sånt för mig känns helt ovärt faktiskt !! hah

 
I väntan på balder jag och syster <3
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0