The phone is ringing ;D

Shoosan , Jaa som sagt har jag fixat min nu mobil och det blev då denna som ni kommer se på bilden nedan ;D, Nöjd e jag faktiskt var ju tvungen att hålla mig i ungefär samma prisklass som den mobiln jag hade innan så denna blev faktiskt lagom. Det stod mellan den rosa samsung med toutch men ungefär 7 st i min klass har redan den så jag kände att jag ville ha mina egna mobil (A) , så jag slof till på denna , Josefine är happy face just nu för jag älskar att köpa nya mobiler. Jag hade faktiskt kunnat göra sönder mina egna mobiler varje månad bara för att få köpa en ny om det nte hade vart så att jag jämt hade behövt betala dem själv _-_ haha men men så är livet ;)

min nya älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0