we could make it

Efter skolan blev det för mig och Jennie  att ta oss in till stan för att kolla lite höst & Vinterkläder som börjat komma in . Man hittar så mycket nu som man bara vill köpa för jag älskar verkligen höst och vinterkläder för då kan man köpa massa stora halsdykar och masa tjocka tröjor som man bara försvinner i , I love it!

Under tiden vi ändå var i stan så kollade vi APU platser till Jennie som också lyckades fixa , Just de jag glömde ju berätta vart jag fick fixat min . Jag tyckte det skulle kunna vara lite kul att ha massa olika saker i samma affär i med att vi håller på med både stil&skönhet så vad passar inte bättre än ÅHLENS ? , Och som tur var lyckades jah fixa på den nya så om några veckor är det bara att komma och köpa massa smink och kläder på Åhlens.

Jag fick också köpt mig en kavaj idag , det blev inte riktigt den jag hade tänkt mig från första början. Jag kände lite så att nästan alla har en svart kavaj , kan det inte vara lite skoj med en som inte så många har. Så jag köpte en mellan lång, grå kavaj. Den ser kanske inte så lockande ut på bilden för som sagt är inte världens bäste fotograf, men själv tycker jag den var ett riktigt bra inköp(Y)


På bilden ser den as stor ut , men det är den egentligen inte haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0