you break me , like the water breaks the ice

Äntligen är jag hemma från fotbollsträningen , hade verkligen ingen lust alls att träna idag . kommer dit och vi är 7 stycken jippi !!! Innan träningen lyckades jag tjäna lite pengar och då blev jag glad , behövde pengar för att betala förlägningen till naglarna i morgon som jag skall göra med Emma. Det är riktigt gött att det bara kostar 150 kronor och det är lätt värt det. Jag har alltid tyckt det är mycket snyggare med långa naglar men på något sätt bryts bara mina naglar hela tiden och har gett upp på att växa , tror det är efter all manikyr övning vi hade i skolan inte bra inte bra ! .


hehe jag i skolan idag :)                                           alltid något på gång <3

 

Cassandra turken <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

så fin syrran, fin blogg :) rolig att läsa

2009-09-24 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0