10 April 2010

Efter matchen blev det att åka till olofstorp där lilla sarah bor , det blev grillning och mycket snack . Sen kollade vi på L.A Gigolo för han e ju så J*vla snygg i den filmen man bara döööör typ ! , efter det blev de The Grudge 3 som jag inte ens visste fanns. Men den var ju bara så B som den kan va .. Sen när vi gick och la oss satte vi på Dirty dancing mycket bra film med baby ;) .


Men sen hände det hemskaste , vi log i sängen och alla var precis påväg att somna när det lät "DUNKK" o helöa huset och efter att ha kollat på the grudge var vi redan rätt så oroliga . Så vi tog på oss täcket och gick runt i halva huset , vi gick in till hennes bror för att kolla om det kanske var han som ramlar ur sängen men nejnej han sov som en stock. Efter det tog det la yttligare en timme föör mig att somna samtidigt som sarah & Jennie sov som stockar !

Här råka jag trampa på en kudde så jag flög för den gled iväg på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0