15 April 2010

Gud så duktig jag är , har nu suttit och gjort klart min Apu-läxa som mamma fick tvingat mig att göra.
Min förkylning sitter som sagt fortfarande i it's killing me !
Idag satt det inte helt fel med en ansiktsbehandling och massage i skolan , ohh i just love my school <3


En kompis sa något om en frågestund , men jag tror jag bangar de faktiskt . kan inte säga att det finns så mycket intressant att fråga !!!...  


Jag hade väldigt trevligt igår på bowlingen , kan nog inte direkt påstå att jag vann ! men så blir det när man är ensam tjej i laget. Sen gick ju kvällen som den gick om man säger så!


I morgon är det fredag och då taggar vi för hamnkorgen , dags att fira becka som fyllde 18 i tisdags. Kommer nog bli hur mysigt som helst hoppas ja !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0