18 April 2010

Började med att linnea kom hem till mig , gjorde oss redo för lite pluggande men det kan man säga de blev det inte dirket mycket av !

på något konstigt sätt blev jag helt plötsligt alltså jätte sugen på naturgodis ? .. när vi väl hade köpt allting och skulle hitta någon skön plats att inta träffade vi på Emma & Thilda, emma som jag e barndomskompis med och thilda som gått i samma skola och fotboll som mig. Så dem hängde också på , hur trevligt som helst.

När man börjar en ny skola och får andra kompisar så är det ju inte alltid så lätt att prata om folk eller grejer som har hänt innan gymnasiet , det är därför jag verkligen älskar såna här tillfällen när man bara kan sitta och prata massa minnen.

Det roligaste av allt var nu när linneas pappa skulle hämta oss uppe på torget och han hittar oss inte så han vänder och tänker köra tillbaka och linnea bara springer efter och skriker " PAAAPPPPPPPPPPPAAA" och lär hur ledsen som helst hahahaha , alltså det e ett sånt tillfälle man bara måste vara med för att fatta , men sitter och skrattar för mig själv nu när jag tänker på det . Haha vilken dag alltså <3

                                                           Mathilda & Emma


Kommentarer
Postat av: thilda

HAHA DU TOG DEN FINASTE BILDEN ME! HAHAHA <3

2010-04-18 @ 23:48:47
URL: http://thildas.devote.se
Postat av: emma

HAHAHA SÖTNOS!

2010-04-19 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0