19 April 2010

Måndag och skolan har satt igång igen ! , fick vårat schema för veckan och det var helt grymt . I morgon börjar vi halv ett och slutar efter 2 typ , onsdag slutar vi klockan 11.50 och detsamma på torsdagen , sen på fredagen är vi lediga , Harrreeguuud de kunde ju inte bli bättre än såhär !!

Idag övertala jag jennie att bli brunett  , Mohaha . tror faktiskt hon hade mordtankar om mig när hon sköljde ut det , blev kanske inte riktigt som planerat men som tur är skulle hennes mamma fixa till det. Sa till jennie när hon höll på skölja ut det " jennie jag tror jag går och gömmer mig nu" . Men men inte kan man bli arg på lilla mig (A) .
Sen kom mamma hem med massa jobb jag skall göra, så nu har jag hållt på i typ två och en halv timme och är inte ens halvvägs Buhuh :( . Men pengar övervinner allt, klart man tar chansen att tjäna lite extra när plånboken börjar bli lite tom , tummen upp för de (Y)

                                                    Gud vad sexiga .. eller.. haha lilla TÖSA <3


Kommentarer
Postat av: elena

Vad är de för jobb du gör?:p

2010-04-19 @ 22:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0