20 April 2010

skall äntligen få slänga mig i sängen och sätta på tv för att kolla komiderna som går på Comedy central ! , känns alltid mycket bättre att somna till roliga program än några jädra skräckprogram..

Efter skolan idag blev det fika & stan mycket trevligt , hemma blev det plugg och jobb idag igen lite mindre skoj faktiskt !

Det mera positiva idag då är att jag fick köpt mig en jätte fin bikini som jag skall ha till resan och sommarn , även en hemtelefon till mitt rum  telefonen är ett Rosa hjärta as grym är den haha !

Nummer två är , att idag anmälde jag och emma mig till poledancing så nu är allt klart på måndag kör vi igång och då j*vlar är der hårdträning som gäller. Musklerna skall allt komma på plats och vi kommer bli så snygga så :D

                                                   Jag & emma i våra bästa dar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0