21 April 2010

trött och utmattat är vad jag känner mig just nu. Fick sånt här återfall på att jag vill resa bort och bli brun så jag ligger här och kollar igenom thailandsbilder.
Så himla mysigt och varmt , ångrar verkligen att man inte tar vara på tiden man hade där nere , för man gick bara och tänkte vad alla alla gjorde för skoj där hemma i med att det var nyår och allt.
Men när jag tänker efter riktigt noga var nog denna resan som jag tycker att jag tog mest vara på, för den gången behövde jag verkligen komma bort. Vart borta i nästan en månad och jag hade inte ens med mig min mobil.

hur stolt är jag inte över det , för alla vet ju att min bästa kompis är ju min mobil .. men har faktiskt blivit bättre på att strunta i den , nu för tiden vill jag egentligen inte ens ha med den,  bara att ifall det händer något vill jag ändå veta att jag har min mobil .

Kunde inte vart en bättre resa faktiskt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0