26 April 2010

För det första blir jag så himla förbannad idag när man kommer till skolan , så ligger schemat i våra fack där det står att vi tydligen har sovmorgon. Men som tur var visste ingen annan av mina babes det heller så vi satte oss i soffan och fick en chillstund innan projekt och företagande. Men liksom vilka lägger schemat i facken en fredag när vi är lediga? åhhh

I alla fall idag fick vi ett nytt projekt vi skall börja med i hantverk, projketet hette "Look Alike" , då skall vi alltså bestämma en kändis vi är lik och sminka oss efter henne och sen ta kort och ha samma klädstil och allt som Kändisen! ... Alla tyckte jag likna Laila Bagge ? hahah what the fuuuuccccck liksom .. för det första är ju hon blond och typ 30 år äldre än mig . Ett annat förslag var också Ashley Simpson , men jag vet inte faktiskt hah!

Idag kommer också Eddie hem till oss skall passa han tills onsdag , den lilla snutten så himla sör är han. Eddie ser ut som en gris men är ändå den sötaste hunden !

                                                               Verkligen snygga bilder från idag ! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0