Efter ganska dålig update;D

Jag har nog inte haft så roligt på länge som jag har hat sen i torsdags , mina dagar bara börja skina mer och mer !


Detta har hänt ;

Torsdag , Då hade jag världens myskväll med mamma eftersom jag inte var så sugen på att party , tänkte fortfarande på älskade victoria. Då köpte vi massa godis och hyrde 3 filmer . Dem var rätt så B men men vad skall man förvänta sig liksom .

Fredag ; Då blev det verkligen rajtantajtan , så J*vla rolig kväll . !!!! Var i floda hela kvällen

Lördag ; Då blev det hard rock cafe med familj och familjevänner , hur mysigt som helst . efter det träffade jag min dude kask :D

Söndag ; Hem till jennie för grillning och vattenpipa med petra, becka , sarah , niklas . Vi satt ute i regnet med massa ljus, filtar och grillen och åt våra korvar hah !  Det var ett tag sen jag skratta så mycket som denna dagen . Och ni tjejer och killar gör det så mycket lättare för mig att uppskatta  livet :D 
Inga bilder från denna dagen<3
                                                                         Floda .

             Hard rock

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0