STOCKHOLM 6-9 April 2010

Stockholm var helt underbart , jag kan tycka att skillnaden mellan Stockholm & Göteborg är att det är dubbelt så mycket stressigare där. Alla har så himla bråttom , ett exempel är att jag och jennie blev nästan utskällada för vi inte stod på Höger sida i rulltrappan , OJDÅ!
Vi var på skansen och spelade på massa hjul som jag aldrig vann på , men jennie lyckades vinna ett par snygga färgglada vantar !

Vi såg andreas & Catja från paradise på ett cafe , han var ju rätt nice alltså ;) . Vi gick i gamla stan i dem små söta affärerna och massa andra affärer . Vi gick också på bio och såg Shutter Island.

En väldigt mysig resa måste jag säga , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0