19 augusti 2010

efter en dag med mamma , fick jag köpt en tröja och en bok som mamma överraskade mig med  .. blondinbellas nya bok ! den skall tydligen vara hur bra som helst , så tack mami <3<3

Nu är det inte många dagar kvar till jag och sanne drar i väg till självaste Öland , inte dåligt ! Det skall faktiskt bli hur kul som helst.
Var lite orolig i med att jag var sjuk men lyckades komma undan med det också.

idag har verkligen vart en slappdag , men kan inte säga annat än att det har vart hur skönt som helst , så jag taggar för att träffa mina brudar imorgon. Var ganska längesen det bara var vi fyra som sågs :O

                                           Åh magaluf , fortfarande en stor saknad =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0