1 Februari 2010

Tjabba , just nu vet jag inte om jag vill vara vaken eller bara sjunka ner i min säng och bara drömma mig iväg . Jag har så fruktansvärt ont i min hals känns som jag har en stor sten på ena sidan av halsen för det gör så ont varje gång jag skall svälja. Så i morgon skall jag stanna hemma från skolan och gå upp till vårdcentralen. Får la hoppas att man kanske kan få någon medicin som kan bota denna smärta FYFYFY.

Anyway , idag fick jag köpt mig en ny kamera . En Fujifilm , jag var tvungen att välja en utan utstickande lins , på grund av att de  3 första fick jag byta på grund av att jag tappat den eller dem två första gångerna var det inte jag som gjorde sönder min kamera utan en annan viss person !  Så jag e jätte nöjd med den , det enda sura nu är att jag fick lägga pengar på en kamera . Hade kunnat lägga dem pengarna på HUR mkt andra kläder som helst (HEHE) .

Efter det Åkte jag direkt in till stan för att möta upp Daniella och gå på Cafe . Där blev det mycket Gossip om du frågar mig , har saknat danne så enormt mycket så det kändes verkligen skönt att få prata ut om massa saker med min efterlängtade babe ,  Så efter 4 timmar kände vi oss redo för att åka hem så jag var hemma vid halv kvart i elva.



Kommentarer
Postat av: Daniella

du är snygg och vi hade det världens mysigaste. Har verkligen saknat dig älskling, måste göras ofare!:D love love love(L)

2010-02-02 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0