11 Februari 2010

tjennixen , idag är jag väldigt trött och det har säkert sin anledning för jag har inte kunnat sova på halv natten ungefär för jag har ju som sagt min roliga vecka (lingonvecka) som gjorde att jag hade värk i magen under natten jag hatar det verkligen skulle kunna ta ett helt paket med panodil och det skulle ändå inte gå över (ahha) men men nu skall vi nog inte gå in för mycket på min speciella vecka .

 

För att gå över till något roligare så har jag , sara , linnea & johanna vart och betalt första omgången på våran resa . Känns rikitgt gött att veta att man är på gång liksom! , så nu återstår bara dem andra 10 000 att tjäna in , det svider ju rätt så hårt ! 

Just det ! i skolan idag körde vi bodybalance på gymmet i angered centrum , riktigt jobbigt faktiskt . Det var blandining mellan yoga och massa andra såna vigheter.

nej nu skall jag sätta igång med mitt pluggande caaaiio sålänge <3 



                                   Try to sleep with a broken heart - alicia keys !


Kommentarer
Postat av: Tawie

Cute picture !! ;)

2010-02-12 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0