14 Februari 2010

Alla hjärtans dag <3

Vakna upp av att johanna och linus kom och väckte mig , johanna hade gjort frukost till oss tack älskling . Sen vid bordet ligger det ytliggare ett packet , denna gången var det från mamma och pappa och i detta packet låg det ett par byxor jeeeej :D . Dem skall få massa kramar sen när dem kommer hem för just nu e dem i vårat sommarhus och fixar !

Senar idag skall jag träffa min kära fru Jennie ekstrand , det blir resturang (present kanske?) , sen till sist men inte minst Bio vi skall se den valentine's day movie.  Lär ju bli rätt så mkt popcorn kastning om jag skulle se något par sitta och strula pussas eller vad som helst , Usch på de !

Här e lite bilder från igår , det blev inte så många men men !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0