21 Februari 2010

trötter tröttter , känns inte som jag varit något annat än trött det här lovet . Även om lovar faktiskt varit helt lyckat tycker ja!

Idag åkte vi hem till familjen angelin , åt helt nybakat bröd och massa bullar det var muuums . Sen fick mamma och pappa köra mig in till stan för att träffa jennie och käka våran efterlängtade sushi det satt inte helt fel heller. Efter det vandra jag hemåt och slängde mig i soffan och kollade på massa filmer med mamma och pappa <3

Nu e jag sjukt trött och skall kolla på dem senaste avsnitten med GLAMOURAMA , hehe riktigt intressant faktiskt !

Bye sötnosar <3
                            vill bara säga att nu är det bara 2 dagar kvar innan jennie babe fyller 18 WOHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0