22 Februari 2010

Ännu en dag med väldigt mycket snö och katastrof kaos för oss kollektivåkare ;D . Idga har det inte hänt särskilt mycket. Efter skolan åkte jag, sarah & becka in till stan för lite hemliga ärender . Direkt hem för att ta mina träningskläder för att bege mig till gymmet för att biffa till mig ännu mer . För tydligen har jag ju en muskelkropp .. eller? (HAH)

Nu skall jag sätta igång och städa mitt rum och sen fixa massa låtar till jennies Maskerad-lokalfest på lördag , Det kommer bli SUPERKUL <3

Kommentarer
Postat av: jennie

älskling <3

2010-02-22 @ 21:35:47
URL: http://jekstrand.blogg.se/
Postat av: daniella

kommer bli grymmmmmmast!:D<3

2010-02-25 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0