23 Februari 2010

Jag älskar fan min familj mest av allt.

mamma - du är den som jag alltid sitter och smaskar massa godis med , det bästa av allt utan att vi ens går upp ett gram !

Johanna - vi har haft våra catfighter (ni kan ju gissa vem som vann (H) ) , men du är min syster och jag älskar dig mest av allt här på jorden. även om jag har planer för ditt rum typ öppna upp väggen och lite sånt mumms , och nej mamma ni kommer inte få hennes rum och göra det till ett större vardagsrum GLÖM

pappa . Jag älskar dig att du ens står ut med oss 3 tjejer , du är bäst you rock the world !



Kommentarer
Postat av: Johanna

Aw du är sööööt , du kan ju glömma det rummet i några år till ;)I love you tooooo min älskade syster

2010-02-23 @ 08:34:09
Postat av: Mor

Du är också min lilla godis bit + din syster, Kan vara tjatig men du vet varför, det är faktiskt inte alltid lätt att vara förälder heller. Puss på dig!!

2010-02-23 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0