23 Februari 2010

Ligger här och funderar lite över vad som sas i skolan idag mellan mig och jennie , någonstans där bland allt hets kom vi fram till att vi kunde åka upp till stockholm och shoppa en helg eller något. Det hade verkligen vart HUR kul som helst !

lite nya vårkläder hade ju inte direkt vart fel , hehe nu skall jag sova och imorgon skall jag tjata som fasen på jennie att detta skall bli av.

I morgon skall hon ju trots allt komma hem till mig och fixa lite saker tills lördag men mellan dessa timmarna måste jag plugga och öva på manikyr . Vill ju trots allt få mitt diplom i det.

Beställde ocksp mina vax produkter , så om det är någon som känner att dem har håriga ben och inte vill ha det längre , Call me ;)

JAG FRUKTAR FÖR ATT SÄGA DE , men jag tror jag håller på att bli sjuk igen.Det är fan med inte klokt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0