3 februari 2010

Känner ni så ibland att ni bara önskade att ni var små igen . Då man inte hade några problem eller även om man hade det så var man inte medveten om det.
Då man nästan inte ens visste vad ordet problem betydde, man hade ingen mobil , ingen data , ingen hemsida man var medlem på det fanns inget att oroa sig över eller något .. Verkligen ingenting

men idag kan det inte ens gå en dag utan att man hamnat i problem eller blivit indragen i något eller vad som helst , nu förtiden vet vi inte ens hur det känns att vara problemfria . Är det verkligen så man skall börja vänja sig vid att leva?

jag ser bara på alla som är yngre och även äldre , jag tänker vart är denna världen påväg vissa som är tio år ser ut som dem försöker vara 20 , och vissa äldre beteer sig som om dem är 10 !  Harrrrreguuud säger jag bara .

Om jag skulle få ett barn någon gång , jag säger som såhär den ungen skulle allt få en del regler han/hon skall följa hahahha !!

Ha de gött HAAAj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0