5 februari 2010

Dagen idag ..

Vaknade vid elva , vilket var väldigt gött fick sova ut ännu en dag ! Dem som känner mig vet att jag oftast inte sover längre än till elva hihi .

pratade med jennie och kom fram till att hon glömt sin volymmaster (panik) här då sen i helgen , så snäll som jag är bestämde jag att vi skulle träffas i stan då och sedan ta en fika .
Så fika blev det med jennie och sarah , det roligaste av allt var att vi träffades ju på grund av att hon skulle få tillbaka tången och sedan ta en fika , men sen när hon satt sig på tåget och jag kollar i min väska vad då tror du jag hittar jo VOLYMMASTERN , men men that's life liksom det är ju bara sånt som kan hända mig tydligen !

Sen vid halv sex blev det fika med Marcus som var väldigt trevligt , kul efter några timmar med skitsnacka med tjejerna var det lite kul med omväxling och snacka lite skit med marcus babe :D 

                                                         Såhär såg jag ut idag då !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0