8 Februari 2010

Alltså jag känner bara att jag vill gräva ett väldigt djupt hål krypa ner i det och bara slänga all jord över mig och låta mig ligga där i ... hmm hur mycket begär jag . .högst en timme (sen hade väl syret tagit slut ) och bara få ligga där helt jädra Ostört . 

varför tror folk att vad fasen som helst är acceptablet och på något sätt är det alltid jag som råkar bli offret i det här och bli utsatt för sånt folk . Av både killar ( ja du vet ju säkert vem du e ) .. & tjejer ..

Jag har inte orken att ta itu med såna skit saker längre , jag har bättre saker för mig och annat att tänka på helt enkelt . Jag måste få min tid och till er som jag inte svarar till jag kommer höra av mig , låt mig bara få min tid ..Så lovar jag er eran josefine kommer svara tillslut .

Jag har satt ner foten , fast just nu känns det som den har stelnat och den kan inte röras :/


Kommentarer
Postat av: jennie

Du är bäst <3

2010-02-08 @ 18:47:35
URL: http://jekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0