9 februari 2010

Hahaha jooo nu e det såhär då , Som ni vet är det ju snart alla hjärtans dag FYFAN något jag verkligen spyr på !! Kan det vara så att det har lite med att göra att jag aldrig fått fira den även om jag haft pojkvän maybe maybe ..but whatever

jag firar nog den hellre 100 gånger mer med min kompis jennie här , vi skall köpa en lite present och gå på bio med varandra bara för att vi är så jävla gryma som vi är och detta kunde ingen annan har kommit på förutom vi ;D  . Ibland undrar jag om vi inte börjat luta mot den andra sidan . lite läskigt faktiskt ..  ahahah och nej det e inget riktigt nummer


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte se videoinlägget :P

2010-02-09 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0