13 Januari 2010

Killar , snälla ge mig en bra anledning vad killar gör för något bra i en tjejs liv . Jag e så daammmm trött på killar och hur killar behandlar tjejer. 
Jag fattar verkligen att man kan vara jätte kär och allt men ibland måste man tänka över situationen och fråga sig själv är den här killen verkligen värd alla tårar du  låter dig fälla för han.
En Kille kan komma och säga att han verkligen har förändrats men tro mig det gör dem inte hur mycket man än vrider och vänder på det så kommer dem alltid bli detsamma. kanske inte den första veckan man tar tillbaka någon men kanske andra veckan när dem inte orkar spela något roll spel längre.

Jag vet att jag gjort samma misstag själv och verkligen gett många chanser mer chanser än vad den killen egentligen förtjänade för man trodde på den personen som man älskade , varför skulle någon man älskar ljuga för en liksom?..

Jag blir så less när man hör hur killar behandlar vissa tjejer , speciellt när jag får höra av mina egna kompisar vissa saker dem killarna gör och inte minst mina egna problem jag hade med min . 

jag menar jag accepterar inte att killar kör över mig , då e det liksom fuck you bye . Men från vissa andra som verkligen inte kan säga ifrån och bara tar all skit ? .. Vad fan skall man göra liksom .

Jag ar insett hur jävla bra jag mår utan förhållande och massa problem så jag har fått tillbaka mitt normala liv (äntligen) när jag inte sitter i skolan eller hemma 24/7 och gråter för en fucking kille , vem fan har tid med sånt längre egentligen .

Så ett litet tips så länge du har en kille som älskar dig och respekterar dig fine håll fast vid honom , men om du inte FUCK HIM och lägg ner mer tid på dina vänner som verkligen bryr sig om dig istället . Det e svårt i början med allt tar sin tid .  Och som jag alltid brukar säga till ALLA , det löser sig




Kommentarer
Postat av: josefine

bra sagt!

2010-01-13 @ 22:25:47
URL: http://www.beliefhopeandlove.blogspot.com
Postat av: Nabil

Vissa killar förändras faktiskt! :D

2010-01-14 @ 22:37:17
URL: http://www.nyabella.se/vad-var-det-som-hnde
Postat av: josefine wiberg

ja det e klart nabil :), alla tjejer är verkligen inte perfekta heller.

2010-01-14 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0