16 Januari 2010

Igår var det fredag och det innebar att det var dags för helg . I skolan hade vi tre lektioner Svenska , idrott & Hantverk . I hantverken blev det att kolla upp vilken färganalys man hade. Det innebär då vilka färger man kan använda och och vilka slags färger sina  kläder skall. Enormt tråkigt tycker ja !

Jag blev iaf kall med klar underton  , egentligen är jag varm nu men det berodde på att brännan efter semestern och att jag har lite blandad hårfärg. Skolan gick undan som vanlig och sen kvart över tre satt vi inne i biosalongen och kolla på våran älskling i Snabba cash . Tycker den var helt okej men lite ändringar kunde den allt göra !!


Jag & rebecka i skolan med mitt as garv som vanligt :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0