20 Januari 2010

I morgon har jag att se framemot att jag skall följa med angelica och beställa tatueringstid , hade ju inte vart helt fel med en tatuering själv men tyvärr så måste jag i så fall vänta tills jag är 18 fast det kanske är lika bra det så jag inte ångrar mig efter óch tog ett försnabbt beslut. 

Men det skall bli spännade att se angelicas sen när den är klar ,  efter det blir det nog att åka in till stan och kolla kläder har ju massa presentkort och sånt kvar som jag inte hunnit använda och efter alla hetsar mig i skolan får ja la ta och inskaffa mig lite nytt i min garderob !


                                                             smilet & kärringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0