20 Januari 2010

Guuuud jag är så trött , vakna av att johanna kom hem och väckte mig . Tydligen kan man inte få en lugn stund í det här huset (skämt) .. Det var riktigt gött faktiskt att bara få komma hem och lägga sig  efter att ha vart i skolan & sen i stan för att äta sushi med Linnea & Jennie . 

I skolan var det bara jag och sarah sen titt som tätt kom angelica , jennie & cassandra kan det vara så att det är jag och sarah som bara sköter skolan tydligen? , jennie och cassandra var och"kolla kläder" i stan till vårens mode som vi har i projekt men lilla flickor vad gjorde ni ist joo log hemma och sov ;D .


bild från skolan idag , fick bli lite chillkläder skjorta&halsduk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0