21 Januari 2010

trött som fasen är jag nu , en väldigt lång dag..
Åkte till skolan vid åtta och slutade 4, är tyvärr inte van vid såna långa dagar i skolan ! direkt in till stan för att åka till tattueringstudion med angelica och beställa tid till henne . Vi skulle egentligen kollar runt lite i stan men hade verkligen ingen ork alls .

Resten av förmiddagen har jag och min mamma spenderat framför min data kollat på den roliga hemsidan , Felsms.com  som angelica visade mig i skolan idag hade ingen aning om att det ens fanns en sån sida hahaah jag kan inte förstå  hur folk kan göra bort sig så enormt mkt , jag skäms typ för männsikorna för jag kan verkligen förstå hur mycket dem måste ha skämts !


Imorgon skall jag faktiskt in till stan med min mamma och kolla runt lite , alltid trevligt med mor &dotter dag ;D . Sen på kvällen blir det nog utgång med dem bästa , Bella & Linnea mina one and only babes . Sen alla andra  som man förhoppningsvis träffar ute sen !

Just det jag har äntligen inskaffat mig Spotify på min datan efter typ 1 år , Lite efter kanske ?

                                                     Linnea , bella , sanne & me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0