25 Januari 2010

Sitter här i datasalen i skolan och känner mig lite små sjuk faktiskt. Helgen har vart GRYM rent utsagt hade inte en enda tråkig dag , fullt upp!

Lördagen blev att först åka och fika med rimmy & en till , efter det ringde kask lilla och berättade om kvällens planer och jag som inte hade något bättre för mig var såklart på .. Hem till began där det blev partaj och efter kvällens timmar så kom vi nog alla och insåg att jag är nog hälften kille . Efter alla gånger jag vann på sån Elstötar eller vad man skall kalla det så är man ju de.

Söndag . middag hos mormor & morfar det var trevligt ett tag sedan man träffade dem. Sen lite promenader och Shiit :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0