30 Januari 2010

Godmörgooon :D , Idag har jag lite blandade känslor .. min kamera har gått sönder för den tredje gången och jag skall snart in till stan för att ta tag i saken . Alternativ ; antingen laga den men i med att jag inte har någon försäkring så kommer det säkert att kosta lika mycket som att köpa en ny och det hade ju inte vart helt fel att köpa en ny heller.

But whatever, Gårdagen var suverän kul att det var väldigt mycket folk som man kände igår på deep och folk som man  inte träffat på väldigt länge , så tummen upp för det !

Här är lite bilder , :)
                                                            Jag & linnea hos mig


Jennie babe
 



Vi ser ut som två J*vla kycklingar haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0