4 januari 2010

Ojoj , dagen man kom hem från thailand efter 12 timmars flygresa. Det kallar jag ett helvete haha !!

Började med att packa upp som tog ungefär 5 timmar i med att jag är SÅÅÅ snabb när det gäller sånt , Kära angelica ringde och det blev att träffa min kära älskling . Kom hem till mig och vi gick och gotta oss ända upp till pizzerian , sen in på ica för massa godis och cheezballs MUMS, man kan säga att det blev en hel del SKITSNACK som vanlig när våra  munnar öppnas och vi inte träffats på ett bra tag , sånt gillar vi (Y) . Sluta upp med en sleepover at my place med en väldigt väldigt trött josefine , sorry angelica för batt du i alla fall försökte hålla mig vaken men ingen lycka denna gången hahaha , (L)


Kommentarer
Postat av: arvid

Josse vill också ha en puss på pannan ;)

2010-01-07 @ 23:52:50
URL: http://onemindgbg.blogspot.com/
Postat av: Josefine

haha JA men de e ju klart ja vill ;D hahaah

2010-01-07 @ 23:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0