1 Juni 2010

Uppe med tuppen , kan jag faktiskt inte påstå att jag var idag !

Hade en jätte trevlig kväll igår som började på chez med malin & tawar och sen vidare till bliss där vi mötte upp boysen. Har faktiskt aldrig vart på bliss innan men något som jag la märke till var att det var typ 90% killar där .. inte för att det är något dåligt direkt , men ändå ;D

Det blev ingen lång utekväll så var väl hemma vid kvart över tolv typ , men det räckte för jag skulle somna in direkt hihi ;D  Dock blev det inga bilder igår heller , harregud nu får jag skärpa mig med det faktiskt känner jag .. eller vad tycker ni ;)


Ne nu måste jag fortsätta jobba , pusssar på mina babes <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0