23 juni 2010

Har lite smått ångest och panik över att jag aldrig kan bli frisk , blev sjuk nere i maggan och de sitter fortfarande !
gick upp till vårdcentralen för jag har nästan ögoninflamation men icke picke fick inga mediciner eller något , Aja får la hoppas på det bästa.

Snart skall jag börja fixa mig för att dra in till stan  och hälsa på linnea på hennes nya jobb ;)

Ikväll blir det förhoppningsvis Chez med mina homies som jag inte träffat på ett bra tag.

Måste bara säga vet inte hur många som skall upp till Smögen/kungshamn nu till midsommar vi har ju som sagt hur där uppe så någon tältning blir det ialla fall inte för min del . men två kompis gång skall dock tätla på våran baksida haha . helt plöstligt känns det som ett vandrar hem , mysigt mysigt !

Bye bye babes <3
                                                       midsommar förra året !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0